Netto
Zapraszamy do zespołu na stanowiska: Sprzedawca, zastępca kierownika sklepu, Kierownik sklepu, Asystent ds. zakupów, Pracownik magazynowy, HR Business Partner
rozwiń zwiń
aplikuj
Netto to firma, którą wyróżnia wyjątkowe podejście do wartości takich jak uczciwość, szacunek i wiarygodność. Jako pracodawca dbamy o atmosferę w miejscu pracy, stawiamy na partnerstwo, wzajemną życzliwość i otwartą komunikację. W naszej firmie obowiązuje zasada otwartych drzwi, wszyscy jesteśmy ze sobą na ty, nie tworzymy podziałów na dyrektorów i całą resztę. W Netto jesteśmy ze sobą na dobre i złe, dzieląc wspólne radości, świętując sukcesy i niosąc pomoc w trudnych momentach. Nasi pracownicy tworzą zgrane zespoły, w których humor, uśmiech, pasja i zaangażowanie są codziennością. Cenisz to samo? Chcesz pracować z fajnymi ludźmi? Dołącz do nas!
Obowiązki:
- Dla nas najważniejszy jest klient - jego obsługa będzie Twoim głównym zadaniem,
- Pracą przy kasie i rozliczaniem powierzonej gotówki,
- Wykładaniem towarów na półki,
- Utrzymaniem estetycznego wyglądu sklepu,
- Dbaniem o dobrą atmosferę w Twoim zespole (uśmiech, żart, koleżeńska pomoc to nieodłączna część kultury pracy w naszej firmie).

Co możemy ci zaoferować?
- Wynagrodzenie i premię zawsze na czas,
- Umowę o pracę bez okresu próbnego,
- Pracę na pełen etat lub jego część. Ty decydujesz!,
- Ubezpieczenia grupowe na atrakcyjnych warunkach,
- Bony świąteczne,
- Nagrody jubileuszowe,
- Fajne imprezy firmowe, integracyjne i nie tylko,
- Paczki dla Twoich dzieci,
- W pełni wyposażone zaplecze socjalne, w którym szybko przygotujesz posiłek, wypijesz kawę i herbatę,
- Dla ambitnych możliwości awansu, wsparte systemem profesjonalnych szkoleń.
Noratel
Zapraszamy do zespołu na stanowiska: Magazynier wysyłek, Pracownik Produkcji / Monter
rozwiń zwiń
aplikuj
Noratel jest producentem wysokiej jakości transformatorów.W Polsce jesteśmy największym zakładem produkcyjnym.
Od 50 lat dostarczamy produkty do wielu firm w przemyśle energetycznym. Nasze wyroby wykorzystywane są m.in. na statków, w pociągach, turbinach wiatrowych, schodach ruchomych, dźwigach i urządzeniach medycznych.
Wspólnie z naszymi pracownikami stale rozwijamy nasze produkty i miejsce pracy.
__________
Nazwa stanowiska: Magazynier Wysyłek

Dział: Magazyn Wyrobów Gotowych i Wysyłek
Miejsce pracy: Dobra (okolice Szczecina)

OPIS STANOWISKA:
- rozładunek, załadunek, rozmieszczenie towaru na magazynie
- prowadzenie dokumentacji magazynowej;
- przygotowanie i kontrola towarów do wysyłki;
- uczestnictwo w inwentaryzacji oraz innych zleconych pracach magazynowych;

WYMAGANIA:
- dyspozycyjności, praca na dwie zmiany;
- systematyczność i skrupulatność;
- uprawnienia na wózki widłowe mile widziane;
- znajomość pakietu Microsoft Office (na poziomie min. podstawowym);
- znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym mile widziane;
- wykształcenie zawodowe lub/bądź średnie.

__________
Nazwa stanowiska: Pracownik Produkcji / Monter

Dział: Produkcja
Miejsce pracy: Dobra (okolice Szczecina)

OPIS STANOWISKA:
- praca na wyposażonym stanowisku monterskim;
- obsługa maszyn na linii produkcyjnej;
- obsługa elektronarzędzi, narzędzi montażowych i pomiarowych;
- umiejętność czytania dokumentacji produkcyjnej;
- dbanie o porządek zgodnie z standardami firmy.

WYMAGANIA:
- wykształcenie zawodowe i/lub średnie techniczne;
- zdolności manualne nawijanie uzwojeń transformatorów, montaż;
- dyspozycyjność do pracy w systemie dwuzmianowym;
- umiejętność pracy w zespole;
- punktualność i dokładność;
- sumienność, dobra organizacja pracy;

MILE WIDZIANE:
- uprawnienia: spawalnicze, obsługi wózka widłowego, obsługi suwnicy i/lub żurawia.

CO OFERUJEMY:
- umowę o pracę,
- wysokie wynagrodzenie które stale rośnie wraz z Twoim stażem pracy,
- szkolenia wprowadzające, prowadzone przez wykwalifikowanych operatorów z wieloletnim doświadczeniem,
- finansujemy kursy wymagane na stanowiskach pracy np. uprawnienia na wózki, suwnica/żurawie,
- karnet sportowy,
- ubezpieczenie grupowe,
- realną szansę na zdobycia doświadczenia w stabilnej międzynarodowej firmie,
- koleżeńską atmosferę w pracy.


Sposób aplikacji: Prosimy o przesłanie CV na adres mailowy, bądź dostarczenie osobiście: kadry-@noratel.pl

__________
Nazwa stanowiska: Technik utrzymania ruchu / Mechanik
Dział: Utrzymanie ruchu
Miejsce pracy: Dobra (Szcz.), (okolice Szczecina)

Zadania:
- ciągłość utrzymania ruchu i naprawa maszyn produkcyjnych w naszych halach (300 różnorodnych maszyn),
- konserwacje urządzeń i instalacji,
- skuteczne reagowanie na awarie, przestoje maszyn, urządzeń i instalacji,
- uczestnictwo w uruchamianiu linii produkcyjnych.

Oczekiwania :
- wykształcenie średnie techniczne w zakresie mechaniki i/lub elektromechaniki,
- znajomość podstaw mechaniki, elektroniki, hydrauliki i pneumatyki,
- umiejętności wykonywania prac ślusarskich,
- umiejętności czytania schematów elektrycznych i rysunku technicznego,
- doświadczenie w dziale utrzymania ruchu jest mile widziane,
- gotowość do pracy 2 - zmianowej ( poniedziałek - piątek )
- samodzielność i dokładność.

Nasza oferta:
- umowa o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kompetencji
- finansowanie kursów do nabycia uprawnień niezbędnych do pracy na danym stanowisku, np.: konserwatorskich, SEP 1kv
- szkolenia wprowadzające,
- prywatna opieka medyczna,
- karnet sportowy,
- bony świąteczne,
- ubezpieczenie grupowe,
- dofinansowanie do odpoczynku,
- realna szansa na zdobycia doświadczenia w stabilnej międzynarodowej firmie,
- i gwarancja koleżeńskiej atmosfery w pracy ????

__________
Nazwa stanowiska: Inżynier Produkcji
Dział: Techniczny
Miejsce pracy: Dobra (Szcz.), (okolice Szczecina)

Zakres odpowiedzialności:
- Optymalizacja istniejących konstrukcji,
- Optymalizacja procesu produkcyjnego,
- Analiza, rozwiązywanie, prewencja problemów produkcyjnych,
- Wdrażanie nowych wyrobów i procesów na produkcję,
- Nadzór i wprowadzanie zmian w dokumentacjach produkcyjnych.

Czego oczekujemy:
- wykształcenia wyższego o profilu elektrycznym, mechanicznym, inż. produkcji,
- doświadczenia na podobnym stanowisku min 2 lata,
- doświadczenia pracy na systemie ERP,
- umiejętności czytania rysunku technicznego,
- umiejętności tworzenia rysunków technicznych za pomocą programu AutoCAD,
- znajomości języka angielskiego na poziomie B2,
- umiejętności pracy w grupie ponieważ pracujemy w zespołach projektowych,
- komunikatywności, systematyczności, kreatywności, dociekliwości,
- dobrej organizacji pracy.

Co oferujemy:
- umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kompetencji
- szkolenia wprowadzające,
- prywatną opiekę medyczną,
- karnet sportowy,
- bony świąteczne,
- ubezpieczenie grupowe,
- dofinansowanie do odpoczynku,
- realną szansę doświadczenia w stabilnej międzynarodowej firmie,
- koleżeńską atmosferę w pracy.

__________
Nazwa stanowiska: Mł. Specjalista ds. dokumentacji
Dział: Techniczny
Miejsce pracy: Dobra (Szcz.), (okolice Szczecina)

Zakres odpowiedzialności (z wsparciem przełożonego):

- Przygotowywanie dokumentacji produkcyjnej,
- Przygotowywanie listy materiałowej w systemie ERP,
- Wprowadzanie zmian inżynieryjnych,
- Wsparcie produkcji,
- Wsparcie przy tworzeniu elementów PPAP (Production Part Approval Process).

Czego oczekujemy:
- wykształcenia średniego technicznego lub wyższego o profilu elektrycznym, mechanicznym, inż. produkcji,
- wiedzy teoretycznej, którą będziesz mógł wykorzystać w praktyce,
- umiejętności czytania rysunku technicznego,
- umiejętności obsługi programu AutoCAD,
- znajomości języka angielskiego na poziomie B1/B2,
- znajomości pakietu Ms Office ponieważ tego narzędzia używamy na co dzień,
- umiejętności pracy w grupie ponieważ pracujemy w zespołach projektowych,
- dokładności, systematyczności,
- dobrej organizacji pracy.

Co oferujemy:
- umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kompetencji
- szkolenia wprowadzające,
- prywatną opiekę medyczną,
- karnet sportowy,
- bony świąteczne,
- ubezpieczenie grupowe,
- dofinansowanie do odpoczynku,
- realną szansę doświadczenia w stabilnej międzynarodowej firmie,
- koleżeńską atmosferę w pracy.

__________
Nazwa stanowiska: Specjalista ds. dokumentacji
Dział: Techniczny
Miejsce pracy: Dobra (Szcz.), (okolice Szczecina)

Zakres odpowiedzialności:
- Przygotowywanie i wprowadzanie zmian w dokumentacji produkcyjnej,
- Przygotowywanie listy materiałowej w systemie ERP,
- Wprowadzanie zmian inżynieryjnych,
- Wsparcie produkcji,
- Wsparcie przy tworzeniu elementów PPAP (Production Part Approval Process),

Czego oczekujemy:
- wykształcenia średniego technicznego lub wyższego o profilu elektrycznym, mechanicznym, inż. produkcji,
- doświadczenia na podobnym stanowisku min 2 lata,
- doświadczenia pracy na systemie ERP,
- umiejętności czytania rysunku technicznego,
- umiejętności tworzenia rysunków technicznych za pomocą programu AutoCAD,
- znajomości języka angielskiego na poziomie B2,
- znajomości pakietu Ms Office ponieważ tego narzędzia używamy na co dzień,
- umiejętności pracy w grupie ponieważ pracujemy w zespołach projektowych,
- dokładności, systematyczności,
- dobrej organizacji pracy.

Co oferujemy:
- umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kompetencji
- szkolenia wprowadzające,
- prywatną opiekę medyczną,
- karnet sportowy,
- bony świąteczne,
- ubezpieczenie grupowe,
- dofinansowanie do odpoczynku,
- realną szansę doświadczenia w stabilnej międzynarodowej firmie,
- koleżeńską atmosferę w pracy.
Party Deco
Zapraszamy do zespołu na stanowiska: Specjalista ds. Kontroli Jakości, Handlowiec Mobilny, Analityk
rozwiń zwiń
aplikuj
FIRMA PARTYDECO powstała w 1995 roku. Fakt, iż zaczynaliśmy od dekorowania sal weselnych oraz prowadzenia sklepu z dekoracjami pozwolił nam na zdobycie bezcennego doświadczenia, które procentuje teraz umiejętnością wyczucia potrzeb naszych klientów.
Naszym głównym celem jest tworzenie nowych, atrakcyjnych produktów, oraz budowanie organizacji biznesowej na najwyższym poziomie - wykorzystującej nowoczesne systemy zarządzania i zaawansowane technologie informatyczne. Ta kombinacja przemyślanego, atrakcyjnego produktu i nowoczesnego podejścia biznesowego jest tym, co chcielibyśmy zaproponować naszym klientom.

Obecnie poszukujemy osób na stanowiska:
SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- inspekcja wejściowa i wyjściowa produktów
- przygotowanie raportów NCR
- przygotowywanie i nadzór dokumentacji jakościowej
- bieżąca współpraca z pozostałymi działami firmy w celu zapewnienia wysokiej jakości produktów
- rozpatrywanie reklamacji

HANDLOWIEC MOBILNY

Osoba na tym stanowisku byłaby odpowiedzialna za:
- nawiązywanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami,
- pełnienie funkcji doradczej i prowadzenie aktywnej działalności handlowej oraz promocyjnej,
- przygotowywanie oferty sprzedażowej i przeprowadzanie prezentacji aktualnych promocji i kampanii sprzedażowych,
- samodzielna organizacja pracy własnej oraz sporządzanie raportów i analiz,
- wyjazdy służbowe do klientów na terenie całej Polski - dwa tygodnie w miesiącu.

ANALITYK

Osoba na tym stanowisku byłaby odpowiedzialna za:
- przygotowywanie danych w systemie operacyjnym MS Dynamix AX 2012 pod przyszłe analizy,
- generowanie raportów z istniejących zestawień,
- samodzielne tworzenie raportów,
- przeprowadzanie analiz wskaźników efektywności sprzedaży,
- analizy trendów sprzedażowych,
- analizy danych powiązanych z odbiorcami, handlowcami, akcjami promocyjnymi oraz marketingowymi,
- graficzne przedstawianie danych,
- wyciąganie wniosków na podstawie analiz,
- tworzenie analiz na potrzeby tworzenia planów sprzedażowych miesięcznych,kwartalnych oraz rocznych.
Polska Żegluga Morska
Zapraszamy do zespołu na stanowiska: Kucharz okrętowy, Magazynier maszynowy
rozwiń zwiń
aplikuj
Polska Żegluga Morska to największy polski armator oraz jeden z większych w Europie. Przedsiębiorstwo zarządza 61 statkami, w tym masowcami, siarkowcem oraz promami. Podstawowym sektorem działalności PŻM jest przewóz ładunków masowych takich jak węgiel, zboża etc. w żegludze międzynarodowej oraz żeglugę promową na Bałtyku realizowaną przez Spółkę Unity Line. Przewóz ładunków masowych ma zasięg globalny. Najczęściej statki zawijają do portów europejskich, Afryki północnej, Emiratów Arabskich, Ameryki Północnej, Środkowej i Południowej oraz portów Morza Czarnego.
Armator na statkach zatrudnia około 2000 polskich marynarzy. Wszyscy członkowie załóg posiadają kwalifikacje morskie zgodnie z międzynarodowymi przepisami.

Wśród zatrudnionych na statkach marynarzy znaczną grupę stanowią studenci Akademii Morskiej ze Szczecina i Gdyni, absolwenci Technikum Morskiego oraz innych szkół o profilu morskim.

Dołącz do grona marynarzy w zawodzie:
- kucharza okrętowego
- magazyniera maszynowego


Szczegółowych informacji udziela:
Dział Kadr Morskich Polskiej Żeglugi Morskiej w Szczecinie
e-mail: kadry.morskie@polsteam.com
tel.: (+48 91) 3594 159, (+48 91) 3594 158, (+48 91) 3594 161
Radiometer Stargard
Zapraszamy do zespołu na stanowiska: Administartor shippingu, Kontroler jakości, Mechanik inżynier, Pracownik produkcji
rozwiń zwiń
aplikuj
Jesteśmy światowym liderem w rozwoju, produkcji i dystrybucji zaawansowanych technologicznie analizatorów krwi w dziedzinie gazometrii, elektrolitów
i metabolitów. W stargardzkich zakładach produkujemy akcesoria do urządzeń medycznych, a w dziale R&D wspieramy ich rozwój i utrzymanie oraz odpowiednie dostosowanie do przepisów i oczekiwań klientów. Zespół Radiometer składa się z blisko 450 osób, które każdego dnia przyczyniają się do ratowania ludzkiego życia na całym świecie.
W związku z intensywną rozbudową działu R&D w Polsce, poszukujemy entuzjastycznie nastawionych Kandydatów, którzy czują się silni w obszarze inżynierii mechanicznej i chcą dzielić się swoją pasją, pracując na stanowisku:

MECHANICAL DESIGN ENGINEER

Miejsce pracy: Stargard

Opis stanowiska:
- Czynny udział w procesach i projektach utrzymania i rozwoju produktów oraz w opracowywaniu powiązanej z tym dokumentacji,
- Optymalne wykorzystanie narzędzi projektowych: 3D CAD, symulacje, analizy tolerancji i łańcuchów wymiarowych w procesie projektowania komponentów, głównie z tworzyw sztucznych,
- Projektowanie i przeprowadzanie testów mechanicznych oraz dokumentowanie wyników,
- Bliska współpraca z działem R&D w Danii oraz innymi działami firmy.

Wymagania:
- Wykształcenie wyższe z obszaru inżynierii mechanicznej i budowy maszyn,
- Doświadczenie w projektowaniu i doskonaleniu produktów ? min. 5 lat,
- Praktyczna znajomość oprogramowania 3D CAD: Creo lub pokrewne,
- Doświadczenie w projektowaniu, modelowaniu i symulacjach komponentów z tworzyw sztucznych,
- Znajomość zasad analizy tolerancji i łańcuchów wymiarowych,
- Doświadczenie w projektowaniu, przeprowadzaniu i dokumentowaniu testów mechanicznych produktów,
- Znajomość zasad zarządzania projektami,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca codzienną komunikację,
- Znajomość pakietu MS Office,
- Umiejętność pracy w międzynarodowym środowisku,
- Dyspozycyjność do podróżowania, głównie do centrali firmy w Kopenhadze (ok. 10-20% czasu pracy),
- Otwartość do pracy zespołowej i opracowywania wspólnych rozwiązań,
- Ustrukturyzowany sposób działania, zorientowanie na szczegóły, umiejętność krytycznego myślenia.

Możemy Ci zaoferować:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie + bonus roczny
- Możliwość korzystania ze szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
- Możliwość rozwoju w dynamicznej firmie z silną kulturą LEAN
- Atrakcyjna praca w międzynarodowym środowisku, w groni specjalitów
- Duża samodzielność w codziennej pracy
- Gwarancja podróży służbowych
- Prywatna opieka medyczna
- Karta Multisport
- Grupowe ubezpieczenie na życie
- Codziennie świeże owoce
- Ciekawe spotkania integracyjne


Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

KONTROLER JAKOŚCI

Miejsce pracy: Stargard

Opis stanowiska:
- Nadzór nad prawidłowością sporządzania zapisów z przebiegu produkcji (DHR)
- Archiwizacje dzienników produkcyjnych (DHR)
- Nadzór nad aktualnością dostępnych instrukcji wytwarzania oraz przebiegu produkcji
- Przeprowadzenie kontroli zgodnie z wymaganymi specyfikacjami
- Nadzorowanie postępowania z wyrobem niezgodnym (NCR)
- Monitorowanie warunków środowiskowych oraz podejmowanie odpowiednich działań w przypadku przekroczeń
- Przeprowadzanie analizy trendów wyników monitoringu środowiskowego
- Nadzór nad przestrzeganiem zasad dotyczących higieny pomieszczeń i personelu oraz postępowania z odzieżą roboczą
- Raportowanie niezgodności do kierownika działu jakości/kierownika jakości produkcyjnej oraz kierownika produkcji
- Szkolenie w zakresie dokumentacji produkcyjnej, procedury systemu zarządzania jakością oraz ocena skuteczności przeprowadzonych szkoleń
- Współpraca przy otrzymanych reklamacjach od klientów
- Dokonanie wszelkich czynności zezwalających na zwolnienie danej partii. Zwalnianie wyrobów gotowych w systemie ERP (AXAPTA)

Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie
- Znajomość norm ISO 9001, ISO 13485 oraz QSR Part 820
- Znajomość języka angielskiego ? poziom min. B1
- Znajomość pakietu MS Office
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- Dobra organizacja pracy własnej
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Cierpliwość, systematyczność
- Tolerancja na sytuacje stresowe

Możemy Ci zaoferować:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie + bonus roczny
- Możliwość korzystania ze szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
- Możliwość rozwoju w dynamicznej firmie z silną kulturą LEAN
- Atrakcyjna praca w międzynarodowym środowisku, w groni specjalitów
- Duża samodzielność w codziennej pracy
- Gwarancja podróży służbowych
- Prywatna opieka medyczna
- Karta Multisport
- Grupowe ubezpieczenie na życie
- Codziennie świeże owoce
- Ciekawe spotkania integracyjne


W związku z ciągłym rozwojem firmy, a w tym również centrum dystrybucyjnego poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

ADMINISTRATOR SHIPPINGU

Miejsce pracy: Stargard - Kluczewo

Opis stanowiska:
- Planowanie, ustalanie warunków i organizowanie przewozów całopojazdowych krajowych i międzynarodowych (UE i poza UE) oraz transportów intermodalnych do klientów, z zachowaniem odpowiedniego czasu dostawy,
- Kompleksowa kontrola procesu transportu produktów firmy z uwzględnieniem zachowania ustalonego poziomu temperatur, terminowości oraz ładowności pojazdów,
- Zapewnienie i egzekwowanie wysokiej jakości realizowanych procesów transportowych zgodnie z Systemem Zarządzania Jakością,
- Aktywne poszukiwanie nowych firm przewozowych oraz budowanie długofalowej współpracy przewoźnikami i z klientami,
- Analizowanie i optymalizowanie kosztów magazynowych i transportowych,
- Tworzenie dokumentacji, raportów dotyczących bieżącej pracy oraz współpraca z duńską centralą firmy w ramach codziennych operacji.

Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane o profilu: logistycznym lub transportowym),
- Umiejętność swobodnej komunikacji w języku angielskim - poziom min. B2 w mowie oraz w piśmie,
- Doświadczenie zawodowe w branży TSL,
- Doświadczenie w koordynowaniu transportem intermodalnym (mile widziane w warunkach kontrolowanej temperatury),
- Dobra znajomość rynku transportowego oraz zagadnień związanych z przewozami całopojazdowymi i ładunków chłodniczych,
- Umiejętność podejmowania szybkich oraz trafnych decyzji opartych na faktach,
- Umiejętność analitycznego myślenia oraz bardzo dobrej organizacji pracy,
- Znajomość programu Excel, Axapta, mile widziana znajomość programu Heidler HVS32.

Możemy Ci zaoferować:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie + bonus roczny
- Możliwość korzystania ze szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
- Możliwość rozwoju w dynamicznej firmie z silną kulturą LEAN
- Atrakcyjna praca w międzynarodowym środowisku, w groni specjalitów
- Duża samodzielność w codziennej pracy
- Gwarancja podróży służbowych
- Prywatna opieka medyczna
- Karta Multisport
- Grupowe ubezpieczenie na życie
- Codziennie świeże owoce
- Ciekawe spotkania integracyjne
Radisson Blu Hotel Szczecin
Zapraszamy do zespołu na stanowiska: Pokojowa, Pomoc kuchenna, Kelner, Kucharz, Cukiernik
rozwiń zwiń
aplikuj
Serdecznie zapraszamy do zespołu! Obecnie poszukujemy osób na stanowiska:
POKOJOWA
Praca w ramach umowy zlecenia w dowolne dni tygodnia od g. 8.00 do 16.30.

POMOC KUCHENNA
Praca w ramach umowy zlecenia lub umowy o pracę - sprzątanie kuchni, praca zmianowa

KELNER
Praca w ramach umowy zlecenia - obsługa śniadań w godzinach 5.30 - 11.00, obsługa imprez bankietowych - praca w różne dni tygodnia w różnych godzinach

KUCHARZ
Praca w ramach umowy zlecenia lub umowy o pracę - przygotowywanie śniadań oraz dań na imprezy bankietowe i do restauracji a la carte - praca zmianowa we wszystkie dni tygodnia

CUKIERNIK
Praca w ramach umowy zlecenia lub umowy o pracę - produkcja wyrobów cukierniczych na śniadania, imprezy bankietowe oraz do Cukierni "Muffinek" - praca zmianowa we wszystkie dni tygodnia.
RSM Poland
Zapraszamy do zespołu na stanowiska: Samodzielna Księgowa, Księgowa, Samodzielna Księgowa z j. Niemieckim, Asystentka w Dziale Księgowości, Doradca Podatkowy, Konsultant Podatkowy, Senior w Dziale Audytu, Specjalista w Zespole VAT Compliance
rozwiń zwiń
aplikuj
RSM Poland jest członkiem RSM, 6. co do wielkości sieci niezależnych firm doradczych i audytorskich, która posiada 813 biur w 120 krajach i zatrudnia więcej niż 43.000 specjalistów na świecie.

RSM Poland to więcej niż biuro rachunkowe, kancelaria doradztwa podatkowego i firma audytorska. RSM Poland to profesjonalni doradcy i zaufani partnerzy w biznesie. Jako zespół specjalistów oferujemy przedsiębiorcom z sektora małych, średnich i dużych firm kompleksowe doradztwo podatkowe i gospodarcze. Rozbudowaną ofertę usług kierujemy do przedsiębiorstw polskich oraz spółek zagranicznych, które otwierają swoje oddziały w Polsce. Dla korporacji międzynarodowych i dynamicznie rozwijających się firm krajowych świadczymy najwyższej jakości usługi audytu, outsourcingu rachunkowości, dokumentacji kadrowo-płacowej i raportowania oraz doradztwa prawnego i transakcyjnego. Wspieramy inwestorów w zakładaniu i organizacji firm oraz pomagamy w ich rejestracji.
KOGO SZUKAMY?

Do biura w Szczecinie:

- Samodzielnej Księgowej


Do biura w Poznaniu:

- Samodzielnej Księgowej
- Samodzielnej Księgowej z językiem niemieckim
- Księgowej
- Asystentki w Dziale Księgowości
- Doradcy Podatkowego
- Konsultanta Podatkowego


Do biura w Warszawie:

- Samodzielnej Księgowej
- Seniora w Dziale Audytu
- Doradcy Podatkowego
- Konsultanta Podatkowego
- Specjalisty w Zespole VAT Compliance
RTV EURO AGD
Zapraszamy do zespołu na stanowiska: Doradca klienta; Sprzedawca produktów finansowych - kasjer
rozwiń zwiń
aplikuj
Jesteśmy polską Firmą. Od 25 lat działamy na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego i sprzętu gospodarstwa domowego. W ramach naszej organizacji działa ogólnopolska Sieć Sklepów, największy sklep internetowy w Polsce www.euro.com.pl i Contact Center. Naszą sprzedaż wspiera ogólnopolska Sieć Transportu, Magazyn Centralny i lokalne Centra Logistyczne w całym kraju.
DORADCA KLIENTA

Na czym będzie polegała Twoja praca?
- na profesjonalnej obsłudze klienta, zgodnej ze Standardami Obsługi Klienta
- realizacji indywidualnych planów sprzedażowych
- przyjmowaniu dostawy i przygotowaniu towarów do sprzedaży
- dbaniu o porządek na sali sprzedażowej i magazynie

Jeżeli masz do zaoferowania:
- doświadczenie na stanowisku sprzedawcy lub znajomość branży RTV/AGD/IT
- umiejętności sprzedażowe
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- nastawienie na realizację celów
- chęć do rozwoju i dzielenia się wiedzą
- entuzjazm i zaangażowanie
- umiejętność obsługi komputera
- dodatkowym atutem będzie znajomość obsługi kasy fiskalnej lub systemów ratalnych

Możemy Ci zaproponować:
- pracę w firmie o wysokich standardach oraz bogatej ofercie handlowej
- pakiet szkoleniowy
- dofinansowanie do pakietu socjalnego
- wynagrodzenie oraz premię uzależnioną od osiąganych wyników
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę

Dużą część życia spędzasz w pracy, spędź je w dobrym towarzystwie!


SPRZEDAWCA PRODUKTÓW FINANSOWYCH - KASJER

Na czym będzie polegała Twoja praca?

- na profesjonalnej obsłudze klienta, zgodnej ze Standardami Obsługi Klienta
- sprzedaży produktów finansowych (kredyty ratalne)
- przyjmowaniu płatności

Jeżeli masz do zaoferowania:

- co najmniej średnie wykształcenie
- doświadczenie w sprzedaży
- umiejętności sprzedażowe
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- nastawienie na realizację celów
- chęć do rozwoju i dzielenia się wiedzą
- entuzjazm i zaangażowanie
- umiejętność obsługi komputera
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obsłudze kasy fiskalnej

Możemy Ci zaproponować:

- pracę w firmie o wysokich standardach oraz bogatej ofercie handlowej
- pakiet szkoleniowy
- dofinansowanie do pakietu socjalnego
- wynagrodzenie oraz premię uzależnioną od osiąganych wyników
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę


www.karieraweuro.pl
Sonion
Zapraszamy do zespołu na stanowiska: Administrator Baz Danych, Inżynier Walidacji, Inżynier Automatyk, Asystent ds. zakupów technicznych
rozwiń zwiń
aplikuj
Grupa Sonion jest ogólnoświatowym liderem w projektowaniu, produkcji i montażu elementów oraz urządzeń elektronicznych, używanych m.in. do montażu aparatów słuchowych. Strategia rozwoju Grupy zakłada produkcję masową mikrofonów i głośników w Wietnamie i na Filipinach, przy zachowaniu kompetencji inżynieryjnych w centrali w Danii oraz w oddziale w Holandii i w Polsce.
Sonion Polska - szczeciński oddział Grupy Sonion to nowoczesna firma produkcyjno-inżynieryjna, obecna na rynku szczecińskim od drugiej połowy lat 90-tych. Oddział szczeciński odpowiedzialny jest m.in. za projektowanie i budowę wyposażenia (maszyny i urządzenia) na potrzeby linii produkcyjnych Sonion zlokalizowanych w Azji. Sonion Polska tworzy i rozwija maszyny do produkcji elementów zaawansowanych aparatów słuchowych, słuchawek audiofilskich, mikrofonów scenicznych i głośników. Z efektów pracy szczecińskiej firmy korzystają fabryki zaopatrujące klientów na całym świecie.
Sonion Polska może pochwalić się ogromnym doświadczeniem zdobytym podczas tworzenia kilkuset, a jeśli liczyć wprowadzane modyfikacje, to nawet tysięcy różnych maszyn. Wiele z nich stanowi innowacje technologiczne.

Co Nas wyróżnia:
- Innowacyjne rozwiązania, najnowsze technologie, kreatywne metody pracy
- Międzynarodowy charakter działań
- Zorientowanie na rozwój, entuzjazm oraz dbałość o pracownika

Kogo szukamy:
- Administrator Baz Danych
- Inżynier Walidacji
- Inżynier Automatyk
- Asystent ds. zakupów technicznych

Zapraszamy do kontaktu:
Karolina Zblewska
HR Manager
Tel. (+48) 501791026
E-mail: kzb@sonion.com
Szczecińska Energetyka Cieplna
Zapraszamy do zespołu na stanowiska: Elektroautomatyk, Monter - Spawacz, Operator urządzeń pomocniczych - kotła wysokoparametrowego, Maszynista kotła wysokoparametrowego,
rozwiń zwiń
aplikuj
Grupa SEC tworzona przez Szczecińską Energetykę Cieplną oraz jej spółki zależne, jest producentem i dostawcą ciepła systemowego w Szczecinie, gminach sąsiednich oraz miastach na terenie województwa zachodniopomorskiego i lubuskiego.
Wiodącymi udziałowcami Szczecińskiej Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. są E.ON EdisEnergia Spółka z o.o. i Gmina Miasto Szczecin.
Skupiamy się na zapewnieniu niezawodnych i bezpiecznych dostaw energii cieplnej, a produkowane przez nas ciepło powstaje z poszanowaniem środowiska naturalnego.
Staramy się podnosić komfort życia mieszkańców naszego regionu, wspieramy lokalne fundacje i organizacje charytatywne, sport, kulturę oraz działania społeczności lokalnych.
Rozwijamy nasz wewnętrzny potencjał oraz dbamy o satysfakcję i możliwość rozwoju pracowników oferując przyjazne warunki pracy.

Co nas wyróżnia?
- Dajemy poczucie bezpieczeństwa poprzez stabilność zatrudnienia,
- Pracujemy z użyciem nowoczesnych technologii i narzędzi pracy,
- Dbamy o rozwój pracowników umożliwiając im dostęp do bogatego pakietu szkoleń,
- Zatrudniamy na umowę o pracę,
- Wynagrodzenie wypłacamy zawsze w terminie,
- Oferujemy pakiety medyczne i sportowe oraz świadczenia socjalne,
- Wspieramy pasje naszych pracowników,
- Angażujemy się w akcje społeczne Szczecina i regionu.
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

ELEKTROAUTOMATYK

Zakres podstawowych obowiązków:
- eksploatacja, konserwacja oraz remonty węzłów i sieci cieplnych,
- odczytywanie wskazań i kontrola pracy liczników ciepła,
- obsługa techniczna zgłaszanych reklamacji,
- współpraca ze służbami technicznymi odbiorców ciepła oraz innymi brygadami.

Wymagania:
- minimum wykształcenie zawodowe kierunkowe,
- świadectwo kwalifikacyjne upoważniające do pracy na stanowiskach związanych z eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych (grupa 1) do 1 kV.

Dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie eksploatacyjno-wykonawcze w zakresie zasilania-sterowania urządzeń branży sanitarnej.


MONTER - SPAWACZ

Zakres podstawowych obowiązków:

- eksploatacja, konserwacja oraz remonty węzłów i sieci cieplnych,w tym spawanie rurociągów wysokoparametrowych i urządzeń podlegających dozorowi technicznemu,
- odczytywanie wskazań i kontrola pracy liczników ciepła,
- obsługa techniczna zgłaszanych reklamacji,
- współpraca ze służbami technicznymi odbiorców ciepła oraz innymi brygadami.

Wymagania:
- wykształcenie zawodowe techniczne (sanitarne, elektryczne),
- uprawnienia do spawania elektrodą otuloną (111), TIG (141), tlen-acetylen (311),
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętność pracy zespołowej.

Dodatkowymi atutami będą:
- doświadczenie eksploatacyjno-wykonawcze w branży sanitarnej,
- świadectwa kwalifikacyjne upoważniające do pracy na stanowiskach związanych z eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci:
- elektroenergetycznych (grupa 1),
- wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło (grupa 2).


OPERATOR URZĄDZEŃ POMOCNICZYCH - KOTŁA WYSOKOPARAMETROWEGO

Zakres podstawowych obowiązków:

- Obsługiwanie i konserwacja urządzeń ciągów technologicznych nawęglania, odżużlania i odpylania,
- Usuwanie drobnych awarii ww. urządzeń występujących podczas ich pracy,
- Wykonywanie prac konserwacyjnych, porządkowych oraz innych prac zleconych.

Wymagania:
- Samodzielność i odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole,
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym.


MASZYNISTA KOTŁA WYSOKOPARAMETROWEGO (PALACZ)

Zakres podstawowych obowiązków:
- Prowadzenie bieżącej eksploatacji kotłów wodnych,
- Usuwanie drobnych awarii występujących podczas pracy kotłów,
- Wykonywanie prac konserwacyjnych, porządkowych oraz prace przy rozkładaniu opału.

Wymagania:
- Wykształcenie zawodowe techniczne,
- Podstawowe doświadczenie i wiedza w zakresie obsługi kotłów wysokoparametrowych oraz znajomość procesów technologicznych w ciepłowni,
- Podstawowa umiejętność obsługi komputera, podstawowa wiedza z zakresu hydrauliki oraz procesów spalania węgla kamiennego,
- Samodzielność, zdecydowane działanie, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy,
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym.


Oferujemy:
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- umowę o pracę bez okresu próbnego,
- dodatkowe premie,
- pakiety medyczne i sportowe,
- świadczenia socjalne dla pracownika i rodziny,
- możliwość rozwoju zawodowego,
przyjazną atmosferę pracy.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV wraz z listem motywacyjnym na adres: rekrutacja@sec.com.pl lub na adres pocztowy:

Szczecińska Energetyka Cieplna Sp. z o.o.
ul. Zbożowa 4,
71-653 Szczecin


Prosimy o umieszczenie w swoim CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez SEC Sp. z o.o. w Szczecinie ul. Zbożowa 4
w celu rekrutacji na stanowisko ELEKTROAUTOMATYK zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.