Momox
Zapraszamy do zespołu na stanowiska: Area Manager ds. logistyki; Head of Controlling and Finance; Kontroler jakości; Brygadzista; Pracownik magazynu
rozwiń zwiń
aplikuj
Momox jest szóstym co do wielkości pracodawcą w niemieckiej gospodarce cyfrowej (trzeci co do wielkości w Berlinie). Z ponad 150 mln euro przychodem i ponad 1.300 pracownikami nadal stale rośniemy. Jesteśmy wiodącym serwisem internetowym w Niemczech, dzięki któremu każdy może sprzedać używane książki, filmy, płyty CD, gry i ubrania. Za pomocą strony internetowej www.momox.de skupujemy używane artykuły, a ich sprzedaż odbywa się poprzez nasze sklepy www.medimops.de oraz www.ubup.com.
Sukcesywny rozwój naszej firmy, międzynarodowa działalność oraz rozbudowa spółki o dalsze branże spawiają, że nasz wzrost jest bardzo intensywny. Stale poszukujemy entuzjastycznych osób, które chcą się przyczynić do naszego wspólnego sukcesu.

Area Manager ds. logistyki

TWOJE ZADANIA
- kontrola i koordynacja procesów logistycznych
- merytoryczne i dyscyplinarne zarządzanie wyznaczoną sekcją logistyczną
- kontrola postępów pracy team leaderów
- monitorowanie i zarządzanie procesami operacyjnymi
- współpraca z kierownictwem oraz z pozostałymi oddziałami firmy
- średnioterminowe planowanie procesów i zasobów ludzkich
- monitorowanie stopnia realizacji wyznaczonych celów
- bieżąca analiza procesów i wdrażanie optymalizacji
- przeprowadzanie ocen pracowniczych
- raportowanie najważniejszych KPI

TWÓJ PROFIL
- ukończone studia wyższe w zakresie logistyki lub porównywalne wykształcenie
- komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub angielskiego
- doświadczenie na podobnym stanowisku, również w kontekście zarządzania zasobami ludzkimi
- dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office ? w szczególności MS Excel, aplikacje google)
- doskonałe umiejętności analityczne i koncepcyjne
- dobre umiejętności komunikacyjne i zespołowe

OFERUJEMY
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku europejskim
- umowę o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie
- możliwość rozwoju zawodowego
- pakiet prywatnej opieki medycznej
- darmowe owoce każdego dnia


Kontroler jakości

TWOJE ZADANIA
- kontrolowanie jakości produktów
- nadzór nad przestrzeganiem procedur związanych z jakością
- wdrażanie i kontrola nowych wytycznych w zakresie kontroli jakości
- dokumentowanie procesów
- realizacja codziennych celów
- ustalanie priorytetów działań trenerów
- organizacja narzędzi niezbędnych do wykonywania pracy trenera
- regularne raportowanie do Area Manager

TWÓJ PROFIL
- umiejętność skrupulatnej oceny produktów pod względem jakości
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego, bądź angielskiego
- dobra znajomość pakieru MS Office
- dobre umiejętności koncepcyjne i umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy
- umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej
- wysokie poczucie odpowiedzialności

OFERUJEMY
- umowę o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie
- prywatną opiekę medyczną
- pracę od 09:00 do 17:00
- możliwość rozwoju
- darmowe owoce każdego dnia


Brygadzista

TWOJE ZADANIA
- zarządzanie grupą pracowników (kontrolerzy jakości, pracownicy logistyki) - 30-50 osób
- kontrolowanie i utrzymywanie na odpowiednim poziomie założonych KPI"s
- dbałość o przestrzeganie wewnętrznych procedur oraz obowiązujących przepisów
- planowanie i koordynowanie procesów logistycznych
- odpowiedzialność za realizowanie celów jakościowych i ilościowych
- przygotowywanie raportów
- zapewnienie właściwej organizacji pracy dla swojego zespołu

TWÓJ PROFIL
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem w magazynie lub firmie produkcyjnej
- komunikatywna znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego
- nastawienie na realizację celów
- umiejętność pracy w zespole
- gotowość podjęcia pracy w systemie II-zmianowym

OFERUJEMY
- umowę o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie
- prywatną opiekę medyczną
- możliwość rozwoju
- darmowe owoce każdego dnia


Pracownik Magazynu

TWOJE ZADANIA
- przyjęcie towaru
- kontrola jakości produktów
- wprowadzanie danych do systemu

TWÓJ PROFIL
- gotowość do pracy na dwie zmiany
- umiejętność obsługi komputera
- zaangażowanie
- doświadczenie w branży logistycznej mile widziane

OFERUJEMY
- atrakcyjną stawkę godzinową
- zatrudnienie na umowę o pracę
- bezpłatny dojazd do, jak i po pracy do Szczecina
- perspektywę długotrwałej współpracy
- możliwość rozwoju zawodowego
- dodatkową opiekę medyczną "Medicover"
- darmowe owoce każdego dnia
- dobrze wyposażone kuchnie, które są do Twojej dyspozycji


Head of Controlling and Finance

YOUR KEY RESPONSIBILITIES
- Defining and controlling of the budget and forecast
- Optimization and development of internal financial processes
- Analysis and reporting of logistic KPI?s
- Creation of ad hoc analysis
- Contact person for banks, service providers, auditors and tax consultants
- Support of our global finance team during monthly, quartely and yearly reports
- Reporting line direct to Chief Financial Officer
- Fluent in Polish and German or English

WE EXPECT
- Graduation in economics focus on financial issues / controlling
- Several years of work experience in accounting AND controlling
- In-depth know-how on Polish Law and Taxes
- Good knowledge of e-commerce logistics
- Independent way of working
- Very good analytical and conceptual skills
- Structured and results-oriented approach
- Excellent communication and team skills

MOMOX IS A GREAT PLACE FOR YOU BECAUSE
- We leave room for personal and professional development
- Flat hierarchies and open doors
- Medicover package
- Free parking
- Free fruits, beverages, coffee, etc.
- A perfect work-life-balance
- An attractive renumeration
- Great colleagues
MasterHR Sp. z o.o.
Zapraszamy do zespołu na stanowiska: Branża produkcyjna; przemysłowa; logistyczna; administracja; sprzedaż; obsługa klienta
rozwiń zwiń
aplikuj
MasterHR Sp. z o.o. to wieloletnia wiedza naszego Zespołu Doradców w zakresie rozwoju personalnego i rekrutacji. Naszą misją jest wspieranie firm i profesjonalna pomoc w budowaniu oraz rozwijaniu organizacji, poprzez dobór najlepszych pracowników o określonych kompetencjach i predyspozycjach zawodowych.

Szukasz pracy na stanowisku szeregowym, specjalistycznym lub kadry zarządzającej? Interesuje Ciebie praca w branży produkcyjnej, przemysłowej, logistycznej, administracji, sprzedaży, obsługi klienta lub innej ? Potrzebujesz profesjonalnego doradztwa i pomocy w znalezieniu pracy? Chcesz zdobyć Mont Everest i zdobyć wymarzoną pracę?
Sukces zawodowy zależy tylko od Ciebie i Twojego nastawienia. Jeśli zadbasz o swoje szczęście, odczuwasz pozytywne emocje, to wtedy automatycznie zaczynasz działać skuteczniej i odnosisz sukces. Gratulacje! Teraz masz szansę zabłysnąć i wykazać, dlaczego jesteś właściwą osobą, na wybrane przez Ciebie stanowisko, na które aplikujesz.

Mając to na uwadze, przeczytaj uważnie 10 wskazówek, aby zapewnić sobie sukces i dostać wymarzoną posadę. Oto one:

1. Oceń swoje CV
2. Zbadaj potencjalną firmę ? poznaj jest historię, wartości, cele i produkty
3. Pokaż na co Ciebie stać ? zabłyśnij
4. Przygotuj odpowiedzi na pytania pod względem doświadczenia i kompetencji zawodowych.
5. Poznaj swoje mocne strony.
6. Przygotuj się do zadawania pytań
7. Spodziewaj się niespodziewanego
8. Zrób pierwsze dobre wrażenie, gdyż szansa jest tylko jedna.
9. Unikaj zabronionych błędów podczas rozmowy.
10. Podejmij wyzwanie zdobywając Mont Everest ? wymarzoną pracę!


Z Nami znajdziesz wymarzoną pracę!

Zespół Master HR
Dyrektor Zarządzający Katarzyna Raczkowska
Project Manager Sylwia Chałupczyńska
Specjalista ds. Rekrutacji Aleksandra Szpaczek
Netto
Zapraszamy do zespołu na stanowiska: Sprzedawca; Magazynier; Zastępca kierownika sklepu, Kierownik sklepu, Pracownik administracyjny
aplikuj
Serdecznie zapraszamy do zespołu!
PartyDeco
Zapraszamy do zespołu na stanowiska: Specjalista ds. zakupów; Magazynier - Operator wózka widłowego; Magazynier; Praktykant w dziale księgowości; Handlowiec w salonie firmowym
aplikuj
U nas sam planujesz swoją przyszłość w tym, co robisz najlepiej!
Jesteśmy otwarci na ciekawych i zdolnych ludzi, dlatego aplikuj nawet, jeśli nie widzisz w tej chwili otwartej rekrutacji dla siebie.
Misją PartyDeco jest kreowanie trendów w branży dekoracji okolicznościowych na całym świecie. Dbamy o wysoką jakość naszych produktów, z których dużą część produkujemy sami w Szczecinie.
Aktualnie zatrudniamy 150 osób, a w naszej ofercie znajdziesz tysiące produktów.

Chcesz uczestniczyć w budowaniu globalnej firmy? Odwiedź nasze stanowisko na targach!
Pazim
Zapraszamy do zespołu na stanowiska: recepcjonista; pracownik rezerwacji; bagażowy; kucharz; cukiernik; pomoc kuchenna; kelner; pokojowa; pracownik ochrony; pracownik działu technicznego
aplikuj
Oferujemy pracownikom:
szkolenia wewnętrzne dla pracowników wszystkich szczebli, szeroki pakiet socjalny, program Pracownik Miesiąca/Roku, specjalne ceny w hotelach sieci, pakiet medyczny, posiłki, premiujemy staż pracy.
PILKINGTON
Zapraszamy do zespołu na stanowiska: Technik Utrzymania Ruchu; Specjalista ds. obsługi klienta; Specjalista ds. przygotowania produkcji; Kontroler Jakości; Pracownik fizyczny - Operator Maszyn Przetwórstwa Szkła
rozwiń zwiń
aplikuj
NSG Group to jeden z największych światowych producentów szkła, produktów szklanych dla budownictwa, motoryzacji i sektora szkieł specjalnych.
Firma zajmuje się produkcją szkła od roku 1826. W roku 2006 firma Pilkington została przejęta przez japoński koncern NSG Group.
Marka Pilkington została zachowana jako nazwa produktów Grupy przeznaczonych dla przemysłu budowlanego i motoryzacyjnego.
NSG Group jest obecnie jednym z największych światowych producentów szkła i produktów szklanych, działającym w dwóch podstawowych sektorach: motoryzacyjnym (rynek części oryginalnych i zamiennych) oraz w obszarze szkła technicznego i architektonicznego, które obejmują szkło i produkty szklane do budynków nowych i poddawanych renowacji, szeroką gamę produktów o wartości dodanej, a także zaawansowane produkty dla technologii informatycznych i komunikacyjnych, zastosowań technicznych i energetyki słonecznej.
Produkcja odbywa się w 27 krajach na czterech kontynentach. Produkty Grupy sprzedawane są w 105 krajach.

Firma Pilkington IGP należy do wiodących przetwórców szkła i producentów szyb zespolonych w Polsce.

Oprócz standardowej obróbki szkła, w tym wiercenia otworów, Pilkington IGP zajmuje się także produkcją szkła hartowanego, laminowanego, emaliowanego, z sitodrukiem oraz szyb do przeszkleń strukturalnych. Oferuje także przeszklenia elewacyjne, szyby zespolone jedno i dwukomorowe z wykorzystaniem szkła niskoemisyjnego, szyby kuloodporne i ognioochronne, a także wiele innych.

Dzięki przynależności do światowego koncernu Pilkington IGP ma możliwość wprowadzania na rynek najnowocześniejszych produktów szklanych w wyjątkowo krótkim czasie.
Obecnie w skład Pilkington IGP wchodzi siedem oddziałów zlokalizowanych w: Białymstoku, Bydgoszczy, Krakowie, Ostrołęce, Skierniewicach, Szczecinie i Wrocławiu.
Radiometer
Zapraszamy do zespołu na stanowiska: Inżynier mechanik; Inżynier elektryk; Inżynier R&D (specjalizacja: mechanika, elektryka, materiałoznawstwo); Inżynier produkcji; Inżynier procesu
rozwiń zwiń
aplikuj
Pozostałe dostępne stanowiska:
Inżynier projektu; Inżynier jakości; Inżynier logistyki; Lider systemu Lean; Inżynier sterylizacji; Inżynier chemii/biotechnologii; Księgowa/y; Asystent finansowy; Specjalista ds. rekrutacji; Stażysta HR.

Radiometer Stargard to część światowego koncernu z siedzibą w Kopenhadze. Jego duńskie początki datowane są na rok 1935. Obecnie ma oddziały w 30 krajach na całym świecie i zatrudnia około 3300 osób. Stargardzki oddział w przyszłym roku będzie obchodził jubileusz dziesięciolecia.
Firma specjalizuje się w produkcji analizatorów do gazometri i akcesoriów do przeprowadzania tych badań. W Polsce swój dział handlowy Duńczycy otworzyli jeszcze w latach 90 poprzedniego wieku. Pierwszą linię produkcyjną w Stargardzie uruchomiono w 2008 r. Od 2016 roku w Stargardzie działają dwa zakłady produkcyjne, w których zatrudniamy prawie 400 pracowników i są to jedyne zakłady firmy Radiometer w naszym kraju.

W 2014 r. utworzyliśmy dział badawczo-rozwojowy. Zajmuje się głównie pracami na rzecz ulepszania produktów produkowanych w Stargardzie. Obecnie w dziale R&D pracuje 13 osób.

Istnienie działu badawczo-rozwojowego oznacza "wyższy poziom" funkcjonowania firmy w Polsce. Zwykle zachodnie koncerny inwestują u nas w uruchomienie montowni, a działy rozwojowe pozostają w krajach, w których znajduje się centrala firmy. Uruchomienie działów badawczo-rozwojowych zwykle wiąże firmę na dłużej z miejscem, w którym istnieje.

Strategia Radiometer na lata 2018 ? 2020 przewiduje otwarcie nowej fabryki oraz centrum dystrybucyjnego na Europę i zatrudnienie około 200 nowych osób w ciągu 3 lat.

The best team wins!

Masz talent, wiedzę, doświadczenie i chciałbyś pracować dla firmy, która doceni Twoje atuty? Czas aby dowiedzieć się więcej na temat oferty firmy Radiometer.
Sonion
Zapraszamy do zespołu na stanowiska: Praktykant w dziale Projektantów Mechaników; Praktykant w dziale Projektów Systemów Sterowania; Praktykant w dziale Wdrażania Procesów; Praktykant w dziale Montażu i Narzędziowni
aplikuj
Serdecznie zapraszamy do zespołu!
Technologie Tworzyw Sztucznych
Zapraszamy do zespołu na stanowiska: Pracownik Produkcji; Kierownik Działu Produkcji; Stażysta; Praktykant;
aplikuj
Pozostałe stanowiska: Stolarz (praca we Francji lub w Niemczech); Monter (praca we Francji lub w Niemczech).

Podstawą naszej działalności jest wytwarzanie elementów konstrukcji jachtów, takich jak kadłuby, pokłady, podłogi. Elementy te są produkowane z laminatu poliestrowo-szklanego.
TELEMOND Holding
Zapraszamy do zespołu na stanowiska: Ślusarz - Spawacz; Ślusarz / Monter
rozwiń zwiń
aplikuj
Serdecznie zapraszamy do zespołu!
Ślusarz-Spawacz
Miejsce pracy: Szczecin

- doświadczenie w pracy na danym stanowisku min. 2 letnie
- aktualne uprawnienia spawalnicze metodą MAG 135 i/lub 136
- umiejętność montowania oraz łączenia według rysunku technicznego
- umiejętność szlifowania
- dyspozycyjność


Oferujemy:

- stabilną pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie
- pakiet socjalny
- prywatną opiekę medyczną
- ubezpieczenie na życie
- możliwość rozwoju zawodowego

Prosimy przed wysłaniem wiadomości dołączyć dokumenty aplikacyjne: CV oraz list motywacyjny. Prosimy pamiętać by dokumenty zawierały następującą klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Ślusarz / Monter

Miejsce pracy: Szczecin
Wymagania:
- doświadczenie w pracy na danym stanowisku
- umiejętność montowania oraz łączenia według rysunku technicznego
- bardzo dobra znajomość rysunku technicznego
- umiejętność szlifowania
- dyspozycyjność

Oferujemy:
- stabilną pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie
- pakiet socjalny
- prywatną opiekę medyczną
- ubezpieczenie na życie
- możliwość rozwoju zawodowego

Prosimy przed wysłaniem wiadomości dołączyć dokumenty aplikacyjne: CV oraz list motywacyjny. Prosimy pamiętać by dokumenty zawierały następującą klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"